Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Rechten bij niet ontvangen pakket?

Ik heb rookmelders besteld bij een webwinkel. Het pakket zou bezorgd zijn maar niet bij mij. Dhl geeft aan met bewijs dat het wel bezorgd is. Het bewijs wat hun aanleveren is een handtekening en een naam, echter is de handtekening niet van mij en de naam komt mij ook niet bekend voor. Na contact met de webwinkel heb ik van hun een mail gekregen dat ik gewoon moet betalen en dat ze niks anders opsturen en dat ik net zo goed als hun weten dat de rookmelders gewoon bij mij aan de muur hangen. Zeer onbeleefde mail dus. Daarna reageren ze nergens meer op. Ik vraag me af wat nu mijn rechten zijn en wat ik nu het best kan doen. Dhl zegt dat ik bij de verzender moet zijn en riverty(afterpay) zegt ook dat ze niks kunnen doen en dat ik bij de verzender moet zijn. Wat zijn mijn rechten in dit geval en hoe moet ik dit verder gaan aanpakken?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag