Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Opdrachtgever eist vergoeding?

Mijn opdrachtgever is boos dat ik over ben gestapt naar een andere baas. Ik heb me aan de 2 weken opzegtermijn gehouden.
Nu heeft hij nog steeds de laatste inkooporder niet gestuurd van week 19 omdat hij ineens allerlei storingen volgens hem veroorzaakt door mij en mijn collega zzper. De storingen zijn gemeld tijdens werkzaamheden, maar hij zegt dat dit niet is gebeurd. We hebben hier WhatsApp meldingen van.
De storingen zijn ook van eerdere werkzaamheden toen we er nog werkten en dit is nooit teruggekoppeld.
Maar als we de factuur niet aanpassen, krijgen we deze ook niet betaald.

Beste,

Uw opdrachtgever mag uw factuur niet weigeren zonder grondige bewijslast of onderbouwingen.

Het is positief dat u WhatsApp-meldingen heeft die aantonen dat de storingen tijdens het werk zijn gemeld. Dit kan als bewijs dienen dat u en uw collega op de hoogte waren van de problemen en deze hebben gemeld aan uw opdrachtgever. Het is belangrijk om alle relevante communicatie en bewijsmateriaal te bewaren, omdat dit van nut kan zijn als u uw zaak wilt onderbouwen.

Mocht u nog verdere vragen hebben, kunt u vrijblijvend contact met mij opnemen om uw zaak te bespreken via: info@dutchlawadvice.com

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag