Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Onterecht kosten dataverbruik telefoon
Goeden dag,
Ik heb een kapotte telefoon ontvangen van bol.com. Deze bleef opnieuw opstarten.
Ik heb al eerder contact gehad over deze telefoon met bol.com en ben toen erg goed geholpen en dat is met een retour verzoek afgerond. Maar nu kom ik er achter dat de zelfde telefoon meer dan €450 aan kosten heeft gemaakt aan mb verbruik buiten mijn bundel door updates uit te voeren. Nu had ik daar natuurlijk wat aan kunnen veranderen in de instellingen dat dat niet op data zou gebeuren, maar dit kon dus niet omdat de telefoon bleef herstarten en ik dus niet in mijn telefoon kon komen. Nu voel ik mij toch niet verantwoordelijk voor dit te betalen geld en zou ik graag willen weten of hier iets aan kon worden gedaan vanuit de kant van bol.com.
Mvg
Ik heb een kapotte telefoon ontvangen van bol.com. Deze bleef opnieuw opstarten.
Ik heb al eerder contact gehad over deze telefoon met bol.com en ben toen erg goed geholpen en dat is met een retour verzoek afgerond. Maar nu kom ik er achter dat de zelfde telefoon meer dan €450 aan kosten heeft gemaakt aan mb verbruik buiten mijn bundel door updates uit te voeren. Nu had ik daar natuurlijk wat aan kunnen veranderen in de instellingen dat dat niet op data zou gebeuren, maar dit kon dus niet omdat de telefoon bleef herstarten en ik dus niet in mijn telefoon kon komen. Nu voel ik mij toch niet verantwoordelijk voor dit te betalen geld en zou ik graag willen weten of hier iets aan kon worden gedaan vanuit de kant van bol.com.
Mvg