Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Ontbinding overeenkomst en terugbetaling aanbetaling?
Ik heb een geschil m.b.t. aanschaf zonnepanelen/aanbetaling.
Naar aanleiding van vele negatieve berichten over het bedrijf wil ik af van de overeenkomst en de aanbetaling terug.
Medewerker/eigenaar zijn zeer slecht bereikbaar en komen constant de afspraken niet na.
Hieronder een korte uitleg hoe de overeenkomst/communicatie verloopt.
17-1-2023
Akkoord gegeven op een aanbieding voor zonnepanelen
18-1-2023
Aanbetaling betaald
20-6-2023
Eerste afspraak plaatsing
25-5-2023
E-Mail ontvangen dat plaatsing verzet is naar 24-7-2023 ( 9:00)
18-7-2023
SMS gestuurd naar de eigenaar verzoek ontbinding overeenkomst en terugbetaling aanbetaling naar aanleiding van het niet nakomen van de afspraak. (Geen reactie)
18-7-2023 Langs geweest bij het bedrijf **** om contract te ontbinden en aanbetaling terug te laten boeken (Zonder resultaat).
18-7-2023
Afspraak was dat de eigenaar mij om 20:00 uur zou bellen voor een oplossing.
20:15 uur zelf gebeld aangezien ik niet ben gebeld. Kort gesprek eigenaar had meer tijd nodig en zou mij 45 minuten later bellen. 21:00 uur geen terugbel.
21:30 uur na 7 keer bellen eindelijk de eigenaar aan de lijn zonder resultaat. Deadline ontbinden en terugbetaling doorgeschoven naar uiterlijk 19-7-2023 om 20:00 uur
19-7-2023
Geen reactie ontvangen en ook geen terugbetaling. Telefonisch niet bereikbaar
21-7-2023
Bel afspraak niet nagekomen door ****. Zelf gebeld geen besluit. Zaterdag voor 12 uur zou ik gebeld worden door ****.
22-7-2023
Geen belletje van **** zelf erachter aangebeld wederom geen besluit. Uiterlijk maandag 24-7-2023 besluit. Maandag zou er een team aan de deur staan om 9:00 uur
24-7-2023
Geen medewerkers gezien. Iemand telefonisch bereikbaar. Uiteindelijk iemand gesproken maar die kon niks doen en ging het doorgeven.
Mijn vraag hoe kan ik af van deze overeenkomst en het allerbelangrijkste hoe graag ik mijn aanbetaling terug?
Naar aanleiding van vele negatieve berichten over het bedrijf wil ik af van de overeenkomst en de aanbetaling terug.
Medewerker/eigenaar zijn zeer slecht bereikbaar en komen constant de afspraken niet na.
Hieronder een korte uitleg hoe de overeenkomst/communicatie verloopt.
17-1-2023
Akkoord gegeven op een aanbieding voor zonnepanelen
18-1-2023
Aanbetaling betaald
20-6-2023
Eerste afspraak plaatsing
25-5-2023
E-Mail ontvangen dat plaatsing verzet is naar 24-7-2023 ( 9:00)
18-7-2023
SMS gestuurd naar de eigenaar verzoek ontbinding overeenkomst en terugbetaling aanbetaling naar aanleiding van het niet nakomen van de afspraak. (Geen reactie)
18-7-2023 Langs geweest bij het bedrijf **** om contract te ontbinden en aanbetaling terug te laten boeken (Zonder resultaat).
18-7-2023
Afspraak was dat de eigenaar mij om 20:00 uur zou bellen voor een oplossing.
20:15 uur zelf gebeld aangezien ik niet ben gebeld. Kort gesprek eigenaar had meer tijd nodig en zou mij 45 minuten later bellen. 21:00 uur geen terugbel.
21:30 uur na 7 keer bellen eindelijk de eigenaar aan de lijn zonder resultaat. Deadline ontbinden en terugbetaling doorgeschoven naar uiterlijk 19-7-2023 om 20:00 uur
19-7-2023
Geen reactie ontvangen en ook geen terugbetaling. Telefonisch niet bereikbaar
21-7-2023
Bel afspraak niet nagekomen door ****. Zelf gebeld geen besluit. Zaterdag voor 12 uur zou ik gebeld worden door ****.
22-7-2023
Geen belletje van **** zelf erachter aangebeld wederom geen besluit. Uiterlijk maandag 24-7-2023 besluit. Maandag zou er een team aan de deur staan om 9:00 uur
24-7-2023
Geen medewerkers gezien. Iemand telefonisch bereikbaar. Uiteindelijk iemand gesproken maar die kon niks doen en ging het doorgeven.
Mijn vraag hoe kan ik af van deze overeenkomst en het allerbelangrijkste hoe graag ik mijn aanbetaling terug?
Beste,
Ik kom graag met u in contact over uw zaak. U kunt mij bereiken via info@dutchlawadvice.com