Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Ontbinding koop ondeugdelijke fiets?

Ik het een fiets gekocht online. Na ontvangst had de fiets waarschijnlijk een technische probleem. De ketting maakt geluid en de voetpedalen trillen. Ik heb extra betaald voor een rijklare fiets. Ik heb een video gestuurd op WhatsApp naar het bedrijfsaccount. Zij zeggen dat de ketting te strak zit en ik dat vrij moet maken. Ik heb deze los gedraaid en vrij gemaakt, maar de ketting maakt nu meer geluid. Ik heb een brief gestuurd waarin ik de overeenkomst ontbind, maar het bedrijf reageert dat zij gewoon een video willen zien dat de ketting is vrij gemaakt. Wat kan ik doen? Ik heb de fiets 2 weken in de schuur; ik wil de fiets retour brengen, maar het bedrijf wil alleen video's zien, zodat ze naar een oplossing kunnen zoeken. Ik denk ik heb mijn rechten en ik heb betaald voor een rijklare fiets en stuur een ontbinding overeenkomst met handtekening.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag