Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Online aankoop
Ik heb een bestelling geplaatst waar een actieproduct bij beloofd werd.
Ik heb mijn bestelling ontvangen en het actieproduct nooit ontvangen.
Pakket is zoek geraakt.
Pakketdienst heeft mij schriftelijk een mail verstuurd met de mededeling dat verkoper opnieuw moet versturen en dat onderzoek plaats vindt tussen beide partijen.
Leverancier weigert om actieproduct te leveren. Als ik op grond van misleiding de overeenkomst wil ontbinden kost deze aankoop mij meer geld dan bij de leverancier.
Kan ik de leverancier hiervoor aansprakelijk stellen?
Is de leverancier aansprakelijk voor de extra kosten die ik ga maken?
Ik hoor graag van u.
Ik heb mijn bestelling ontvangen en het actieproduct nooit ontvangen.
Pakket is zoek geraakt.
Pakketdienst heeft mij schriftelijk een mail verstuurd met de mededeling dat verkoper opnieuw moet versturen en dat onderzoek plaats vindt tussen beide partijen.
Leverancier weigert om actieproduct te leveren. Als ik op grond van misleiding de overeenkomst wil ontbinden kost deze aankoop mij meer geld dan bij de leverancier.
Kan ik de leverancier hiervoor aansprakelijk stellen?
Is de leverancier aansprakelijk voor de extra kosten die ik ga maken?
Ik hoor graag van u.
Beste,
Ik kom graag met u in contact om uw zaak te bespreken. U kunt mij bereiken via info@dutchlawadvice.com
Mvg,
Shamina Balaydin