Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Nieuwe prothese bestellen op mijn kosten?

Ik heb in maart 2021 een boven prothese gekregen bij het Ziekenhuis. Vanaf het begin zat deze niet goed en veroorzaakte veel pijnklachten. Ik kon niet eten met deze in mijn mond. Ik ben in 2021 10 x terug geweest , en elke keer werd het aangepast, gelijmd als het gescheurd was en gerepareerd. Mijn pijnklachten bleven. Ook on 2022 ben ik meerdere keren terug geweest. In sept 2022 heb ik met de manager gesproken en ze beloofde dat ik zou kunnen eten met de prothese zonder klachten. Dit gebeurde echter niet. Ik heb constant bloedend tandvlees en ontstekingen in mijn mond. Gisteren , 16 januari 2023 ben ik weer terug geweest en heb weer met de manager gesproken dat mijn pijnklachten niet verbeterd zijn. Ze zei dat ze niets meer voor me kon doen en dat waarschijnlijk de vorm van mijn mond veranderd was. Ze zei dat ik op mijn kosten een nieuwe prothese kon laten maken. Ik heb voor deze prothese 1749,- betaald. Het is toch niet normaal dat ik nu zelf een nieuwe moet laten maken op mijn kosten? Vanaf het begin was de prothese niet goed en dat heb ik meerdere malen aangegeven. Ook mijn tandarts, de heer XX, heeft er naar gekeken en bevestigd dat de prothese niet goed was. Maar de manager is niet voor rede vatbaar.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag