Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Niet vliegen door foutieve vermelding naam?

Online in april een rondreis geboekt naar Vietnam. Ze vroegen daar bij de deelnemers de eerste voornaam en daar hebben we voor mijn man Nico ingevuld (roepnaam) i.p.v. Nicolaas zoals in paspoort, maar in die boeking vroegen ze ook de paspoortgegevens in te vullen. Dat hebben we volledig gedaan dus ook de volledige namen. Deze gegevens vroegen ze op 6 juli nogmaals en we hebben een bevestigingsmail met alle gegevens terug ontvangen op 7 juli. Toen wij gisteren aan de balie stonden van E. mocht mijn man niet mee omdat er bij de boekingsgegevens Nico stond i.p.v. Nicolaas en Vietnam dat niet zou accepteren. Ze gaven aan T. te bellen want er was nog tijd zat (meer dan 2 uur) om te laten wijzigen. 2 keer het 24 uurs nummer van T. gebeld maar medewerkster wilde het nummer van E. niet bellen en zeiden niks voor ons te kunnen doen. We moesten maar voor eigen kosten nieuwe tickets boeken. Bovendien zeiden ze dat we niet meer hoefden te bellen want het antwoord bleef hetzelfde. E. geeft zowel aan de balie als telefonisch aan dat er kosteloos gewijzigd kan worden door T. maar dat zij de klant zijn en we dit niet zelf kunnen.
De volgende morgen T. algemeen gebeld. Zij kunnen en willen niks voor ons doen, geen vliegticket opties aangeboden, geen geld terug. Wat kunnen we doen?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag