Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Na een jaar dat er een verzekeringsadviseur is geweest krijgen we een rekening. Dit betreft adviesfee waar echter tijdens dit gehele gesprek niet over gesproken is. Ook hebben we nooit meer wat van deze instantie vernomen. Uiteindelijk heb ik de desbetreffende tussenpersoon nu gesproken en die is niet meer werkzaam voor deze instantie. Zijn letterlijke woorden waren "gelukkig niet meer, helaas voor u is dit vaker voorgekomen en kon ik daar niet meer meeleven". Zorg Verzekerd houd er een vrij agressieve gesprekstactiek op na. Dat blijkt ook wel want ik krijg maar één persoon te spreken want de rest klapt dicht.
Tevens is de persoon die ik krijg te spreken niet meer werkzaam voor Zorg Verzekerd maar voor Zuiver Verzekeringen. Als ik dit zo allemaal op een rijtje zet ben ik band dat Zorg Verzekerd in financiële geldnood zit en zo geld probeert binnen te halen en straks Zuiver Verzekeringen het klanten bestand overneemt.

Daarom onderstaande vragen aan u:

Zorg Verzekerd wil dat wij € 750,- betalen aan adviesfee dat dateert van 10-08-2011. Echter ontdekken we nu dat de datum van ondertekening door de tussenpersoon is ingevuld als zijnde 10-08-1975.
Is dit voldoende om aan te geven dat de cliëntovereenkomst niet rechtsgeldig is? Dus dat we dit niet hoeven te voldoen? Tevens staat de handtekening in kopie op het cliëntovereenkomst, deze handtekening is getekend via een soort ´scanner´. Klopt dit?

Ik hoop dat u ons enige opheldering kunt verschaffen.


Geachte vragensteller,

Om uw vraag goed te kunnen beantwoorden dient onder andere de clientovereenkomst te worden beoordeeld. Als u deze naar mij opstuurt, dan kijk ik hier graag naar en zal ik uw vraag beantwoorden.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag