Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Moeten wij incassorekening betalen?

In april 2020 worden er bij ons een pakje bezorgd op naam. Wij of de buren hebben dit pakje aangenomen. De persoon van het pakketje woont niet op ons adres en het ontvangen pakje hebben wij niet besteld. Dit hebben wij telefonisch gemeld aan de firma van wie het pakje afkomstig is en verzocht om een retourenveloppe zodat wij dit konden retourneren. Hierop nooit een reactie ontvangen. In december 2022 ontvangen wij via NAAM een laatste aanmaning om de openstaande rekening te betalen. Een eerdere aanmaning hebben wij nooit ontvangen. Dit hebben wij meteen gemeld bij NAAM maar die konden of wilden daar niks mee doen. Daarop herhaalde contact opgenomen met NAAM, zowel telefonisch als per mail, nog wederom verzocht om een retourenveloppe. Echter geen reactie. Wij willen graag e.e.a. terugbezorgen uiteraard zonder onkosten, maar dit wordt ons niet mogelijk gemaakt. Zit er wellicht een verjaringstermijn op deze zaak (2 jaar)? Wat is jullie advies?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag