Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Moet ik betalen?

Ik had tot 1 juli 2018 een zelfstandige uitvaartonderneming die met Voice Data werkte voor de doorschakeling die met Ziggo werkte als provider en waar ik dus ook het internet van had. Ik heb de onderneming verkocht en het abonnement met Voice Data stop gezet 1 juli 2018. In juli 2021 kreeg ik een telefoontje dat zij nog steeds het abonnement voor internet betaalden. Er is toen afgesproken dat Voice Data Ziggo zou verzoeken de factuur rechtstreeks naar mij te sturen. Vervolgens hoor ik weer helemaal niets van hun tot vorige week. Ziggo kon de factuur niet rechtstreeks naar mij sturen en of ik maar € 483,52 wou overmaken. Aangezien ik een IVA uitkering heb voor mij een heel bedrag. Ik heb hun een mail terug gestuurd dat ik het heel vervelend vond maar ook jammer dat zij hun administratie niet in orde hebben. Ik heb hun voorgesteld dat ik genegen ben om vanaf 1 juli 2021 de toen huidige prijs wil betalen als ik zelf over gestapt was naar Ziggo. Deze hadden een aanbieding van een half jaar internet voor € 39,95 p/mnd en dit in 4 termijnen van € 60,00 terug te betalen. Voice Data blijft echter bij hun vordering van € 483,52 te betalen eventueel in vier termijnen.
Staan zij in hun recht en moet ik dat betalen. Alvast bedankt voor u tijd en aandacht.
Met vriendelijke groet,

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag