Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Moet ik betalen voor een product dat ik op juiste wijze heb geretourneerd en in behandeling is?

ik kocht in oktober 2020 een product via een grote, internationale webshop.
Via K. achteraf betalen, wel zo veilig.
Het product arriveert en is beschadigd. Ik heb het dan ook direct retour aangemeld en de retourlabels gekregen van de webshop. Op 13 oktober retour gezonden. Factuur niet betaald, leek me niet nodig.
2 problemen:
1. K achteraf betalen blijft komen met de factuur voor dit product dat retour is en niet in mijn bezit.
2.In de webshop bestelgeschiedenis staat al 3 maanden teruggave in behandeling.
Ondanks contact met hen hierover en de gevraagde gegevens gestuurd zoals bestel ID en retour labels, screenshot van de voortgang retour. Webshop zegt dat er een storing is in de afhandeling en dat ze dus niet kunnen zien of mijn product al retour ontvangen is. Vervolgens hoor ik niets meer een maand lang.

Wat moet ik nu doen? Ik kom hier nooit uit op deze manier, ga ook niet betalen voor een product dat via de officiele weg gemeld is als beschadigd en geretourneerd is en blijkbaar verdwenen is in hun informatie. Wat raad u me aan?

Vriendelijke groet Lisette Wolters

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag