Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Mijn werkgever gaat reorganiseren. Nu komen er vragen van mijn werkgever.
-Wat is de bereidheid om op een andere locatie te werken?
-Welke toekomstige taken zou men zicht kunnen voorstellen?
-Hoe staat men tegenover afvloeien?

Mijn vraag aan u is of het verstandig is om hierop schriftelijk te antwoorden terwijl er nog niets bekent is over hoe de reorganisatie gaat verlopen?

Geachte mevrouw, mijnheer,
Dit klinkt als een belangstellinginventarisatie en dat is bij reorganisaties binnen de overheid heel gebruikelijk. U weet vermoedelijk zelf wel welke andere locaties er zijn. Misschien ook wel welke werkzaamheden u zou willen verrichten. Of afvloeien voor u aan de orde zou kunnen zijn hangt af van uw leeftijd en uw carriereperspectieven. En wat men daarvoor aan regeling zou willen bieden. U zou uw werkgever om nadere informatie kunnen vragen, bijvoorbeeld over de plannen m.b.t. de reorganisatie, voordat u schriftelijk reageert. Een belangstellinginventarisatie hoeft dus niet verkeerd te zijn. U moet natuurlijk wel vragen of er consequenties aan vast zitten.
met vriendelijke groet,

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag