Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Marktplaats, melding van oplichting

Ik heb afgelopen weken wat producten verkocht via marktplaats, echter klinkt dit stom maar ik heb helaas geen bewijs van verzending, en heb ik mijn marktplaats app verwijderd omdat ik echt een een rot periode zit met heel veel stress en angst waardoor ik meerdere apps heb verwijderd zodat ik meer rust zou krijgen,heb wel een aantal andere bonnetjes etc. Nou zag ik op de site waar je de iban kan controleren, meldingen staan aan de hand van mijn iban nummer en is mijn bank rekening geblokkeerd en ik weet echt niet meer wat ik doen moet en kan verwachten. Het liefst stort ik het geld terug en ben ik mijn producten maar kwijt, wat kan ik nu nog doen ? Ik weet het allemaal niet meer.

Hoop dat ik een antwoord krijg.

Mijn dank is groot.

Ik kan me voorstellen dat u veel vragen heeft.

U geeft aan dat er geen sprake is van oplichting en dat u de producten wel verzonden heeft (maar geen bewijs van verzending heeft).

Als u nog gegevens heeft van de koper zou u bijvoorbeeld contact op kunnen nemen om proberen te achterhalen wat er gebeurd is en eventueel het geld terug te storten. Ook zou u contact op kunnen nemen met marktplaats om de zaak uit te zoeken. Het is momenteel drukker met pakketbezorging en er kunnen pakketjes vermist raken.

Het feit dat er waarschijnlijk geen contact meer met u mogelijk was en de app was verwijderd lijken signalen van mogelijke oplichting, maar u kunt altijd uw kant van het verhaal doen.

U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen als u nog vragen heeft of juridische bijstand wenst.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag