Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Macbook nooit ontvangen

Aankoop Macbook op 08/10/2023, nooit ontvangen, geld ook nooit meer terug ontvangen. Dus geen pc en geen geld. Meerdere malen contact proberen te zoeken via mail en telefonisch. In december 2023 nog antwoord via mail ontvangen; situatie vervelend, binnen drie dagen geld terug, helaas nooit meer iets vernomen of ontvangen.
Welke stappen zouden wij hierin kunnen nemen?

Goedemiddag,

Vervelende situatie waar u in verkeert. Op basis van uw verhaal ga ik uit van een aankoop als consument. De verkoper dient de overeenkomst na te komen. Indien u het product nog niet heeft ontvangen, dient u de verkoper schriftelijk aan te manen vooralsnog na te komen. Als na een redelijke termijn (doorgaans 2 weken) u het product nog steeds niet heeft ontvangen, kunt u de overeenkomst ontbinden en uw geld terugvragen. Het proces dient echter wel op de juiste wijze plaats te vinden. Neem gerust vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Gr,

Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag