Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Levering 15 foto’s pro aluminium 70 x 50 ed

15 foto vergrotingen besteld en betaald
Afgeleverd bij plek waar ze moesten hangen
Uitgepakt met manager
De foto’s hadden geen beschermhoekjes voor transport
Waardoor diverse hoekjes beschadigd waren dit zo gelaten omdat ze moesten hangen
3 foto’s waren slecht
1e had een kras
2e was wazig
3e was wazig plus de naam te kort afgesneden
Hij wilde 2 opnieuw sturen en 1 niet dat zou onze eigen schuld zijn.

Resultaat dat ik het slechte levering vindt
Hij haalt er van alles bij
Ik zou voor een dubbeltje op de1e rang willen zitten etc
En de fout lag bij aanleveren etc
Toen ik vroeg waarom de andere 14 wel goed afgesneden waren schreef hij “dan heb je geluk gehad”
Uiteindelijk resultaat dat ik nu maar besloten heb op eigen kosten de 3e elders te
laten maken want ik heb 3 lege plekken op tentoonstelling

En hem duidelijk gemaakt nooit meer te bestellen en het prutswerk vindt

Krijg ik nu e-mail dat hij het uit handen geeft ivm vermoedelijk fraude
Fraude wordt niet uitgelegd en er komt een onderzoek tot 10 december
En geen communicatie meer

En ik niks meer krijg
Het gaat uiteindelijk om 1 foto van 77 euro incl
Nu om 3 foto .s
Het geld is niet van mij maar van bewoners van een verzorgingshuis waar wij kosteloos aan meewerken

Wat kan ik hier mee

U kunt toch de opdrachtnemer in gebreke stellen en een tijd gunnen om de fouten kosteloos te herstellen waarna verzuim en aansprakelijkheid ontstaat als hij dat nalaat. De aansprakelijkheid na ontbinding zorgt ervoor dat de opdrachtnemer die zijn werk niet goed heeft uitgevoerd de kosten zal moeten dragen van het herstel door een derde partij.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag