Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Late melding beschadiging wasmachine voor eigen rekening?
Ik heb 4 juli mijn wasmachine van mediamarkt gekregen. Op 9 augustus pas uitgepakt in verband met een verhuizing. Bij het uitpakken zagen we dat in het bovenblad een scheur zit.
Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd bij mediamarkt. Zij geven aan dat ik de schade binnen 48 uur had moeten melden. Ik zou nu de reparatiekosten moeten betalen daar dit volgens hun niet onder de garantie valt.
Mediamarkt (telefonische klantenservice) zegt steeds met een oplossing te komen, maar we zitten nu op 23 augustus en nog steeds geen oplossing. 2x naar de winkel geweest en zij zeggen dat ze niks voor ons kunnen doen en dat we bij de telefonische klantenservice moeten zijn.
Wat kunnen jullie mij hierover vertellen?
Ik heb hem kapot gekregen, inderdaad wat later uitgepakt. Maar klopt het dan dat ik alsnog de reparatiekosten moet betalen?
Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd bij mediamarkt. Zij geven aan dat ik de schade binnen 48 uur had moeten melden. Ik zou nu de reparatiekosten moeten betalen daar dit volgens hun niet onder de garantie valt.
Mediamarkt (telefonische klantenservice) zegt steeds met een oplossing te komen, maar we zitten nu op 23 augustus en nog steeds geen oplossing. 2x naar de winkel geweest en zij zeggen dat ze niks voor ons kunnen doen en dat we bij de telefonische klantenservice moeten zijn.
Wat kunnen jullie mij hierover vertellen?
Ik heb hem kapot gekregen, inderdaad wat later uitgepakt. Maar klopt het dan dat ik alsnog de reparatiekosten moet betalen?