Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Kunnen jullie mij helpen met een probleem dat ik heb met een bedrijf?

Beste Meneer / Mevrouw,

Ik ben ik heb een probleem met het bedrijf waar ik niet uitkom.
eind november vorig jaar wilde ik een vintage horloge betalen en nadat ik het geld van mijn normale rekening had overgemaakt naar een ander betalingsaccount werd deze rekening bevroren met als gevolg dat ik geen betalingen meer kon doen, ik kan zelfs mijn eigen geld niet meer terugboeken naar mijn normale rekening.

Om in de termen te spreken had ik een (2500euro limiet)op mijn account en moest ik een kopie id en kopie bankafschrift sturen om mijn identiteit te verifiëren voordat ik mijn account weer kon gebruiken.
Inmiddels heb ik 3x mijn gegevens opgestuurd en is er nog steeds niks geregeld na 2 maanden.
telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via de site krijg ik pas na minimaal 5 dagen en soms helemaal geen reactie op mijn berichten.

Iedere keer krijg ik ook een andere medewerker te spreken die berichten stapsgewijs afwerken na gelang het tijdstip van binnenkomen, en die lijken de reacties die ze sturen via een vertaalmachine online te vertalen omdat ik rare berichten met gekke zinsopbouw terug krijg.
Ze lijken totaal niet gëinteresseerd in het oplossen van mijn probleem, ze zeggen doodleuk dat mijn gegevens bij de desbetreffende afdeling liggen (al een maand) en niet weten hoelang het gaat duren voor mijn probleem opgelost is te schandalig voor woorden als je het mij vraagt.

Als ik op internet de reviews bekijk zijn er tientallen mensen met hetzelfde probleem dus dit is een veelvoorkomend probleem.

Net een videogesprek gehad met een advocaat (koste ruim 100 euro) die begon over een voorschot voor het opstellen van een brief en een uurtarief van ruim 100 euro dat vond ik een beetje teveel van het goede :)

Dus nu was mijn vraag kunnen jullie iets voor mij betekenen?
Ik zie jullie antwoord graag zo spoedig mogelijk tegemoet :)

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag