Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Kan webshop na levering extra geld vragen?
Goedemiddag,
Dit is een klassieke discussie over aanbod en aanvaarding (wanneer een overeenkomst tot stand komt). Ik ga in uw verhaal ervan uit dat het gaat om een consumentenkoop. In principe is een overeenkomst ontstaan tussen consument en ondernemer. De vraag die gesteld moet worden is: hoe reƫel was de aangeboden korting en waarom mocht je erop vertrouwen dat die korting correct en gepubliceerd was? Voordat antwoord gegeven kan worden op de vraag, is het van belang wat er op de website vermeld staat, het moment van aankoop (rond black friday, met meestal hoge kortingen) en wat in de overeenkomst staat, alsmede de algemene voorwaarden. Ook om wat voor soort product het gaat, is van belang. Voor een concreet antwoord op uw vraag, dienen deze documenten en feiten en omstandigheden eerst bestudeerd te worden. Neem gerust vrijblijvend contact op om uw zaak verder te bespreken.
Mvg,
Silvienne Leito
FerLei Legal
06-49175526