Wonen, Buren
Particulier
Kan ik mijn online bestelling kosteloos annuleren bij niet nakomen van afspraken?
Ik heb 21 januari online een boxspring besteld. Dit bed zou direct uit voorraad leverbaar zijn. Al die tijd staat hetzelfde bed nog steeds online als direct leverbaar. Echter heb ik nog steeds geen bed ontvangen.
Uiteraard heb ik er eerder achteraan gebeld, toen werd het 3 weken levertijd. Later nogmaals gebeld en toen werd het "vanaf week 9 bij ons geleverd, dan krijgt u een bezorgafspraak".
Alle keren alleen vanuit mijn initiatief contact geweest, nooit vanuit hun. Kan ik vanwege niet nagekomen afspraken mijn koop annuleren zonder bijkomende kosten voor mij?
Uiteraard heb ik er eerder achteraan gebeld, toen werd het 3 weken levertijd. Later nogmaals gebeld en toen werd het "vanaf week 9 bij ons geleverd, dan krijgt u een bezorgafspraak".
Alle keren alleen vanuit mijn initiatief contact geweest, nooit vanuit hun. Kan ik vanwege niet nagekomen afspraken mijn koop annuleren zonder bijkomende kosten voor mij?
Ja de bedenktijd gaat ook lopen voordat het product is geleverd en zodra het is geleverd.