Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Juridische stappen probleem internetdiensten?

Ongeveer een maand geleden waren er bouwwerkzaamheden aan de HTM-tramlijnen in mijn straat (Laan van Meerdervoort in Den Haag). Het blijkt dat de arbeiders tijdens hun werk een internetkabel hebben doorgeknipt en als gevolg daarvan zit ik een maand zonder internet (en ik blijf tellen).

Ik bleef het internetproviderbedrijf bellen om hen hierover keer op keer te informeren, hen te vragen iemand te sturen om het te repareren (en na een tijdje ook te vragen om mijn extra internetkosten terug te betalen), maar ze lijken er echt geen reet om te geven.

Nu belden ze me om te vertellen dat ze niet weten wanneer het internet gerepareerd zal worden en dat ze me niet zullen terugbetalen voor de extra internetkosten die ik had terwijl mijn normale internet het niet deed.

Ook heb ik een klacht ingediend bij het bouwbedrijf dat hier direct verantwoordelijk voor is en hen om compensatie gevraagd voor de gederfde inkomsten als gevolg van het incident (2 dagen zonder loon, aangezien ik een freelancer ben en ik geen werkuren op de 12e heb gezet) en 13 juli vanwege de situatie - dat komt neer op zo'n 1200 euro aan gederfde inkomsten). Ze negeren me ook eigenlijk.

Ik ben behoorlijk gefrustreerd door deze hele situatie en wil onderzoeken welke juridische opties ik heb om de situatie vooruit te helpen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag