Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Internetbedrijf komt afspraken niet na?

Mijn keuken is al wat ouder, gevolg is dat folie van de deurtjes begon overal los te komen. Via het internet diverse offertes opgevraagd om mijn keuken te laten wrappen en uiteindelijk in zee gegaan met NAAM BEDRIJF. Na het wrappen van mijn keukendeurtjes ook met hem overeengekomen om mijn blad te wrappen. Ook hier een offerte voor gekregen en een afspraak gemaakt voor 7 oktober. Op 6 oktober kreeg ik een app dat de door mij gekozen folie niet op tijd binnen zou zijn. Geantwoord, oke, erg jammer, laat zsm dan weten wanneer je wel kunt komen. Dat was het laatste dat ik heb gehoord. Ondanks meerdere appjes van mij, een mail en eerder deze week zelfs via de mail een ingebreke stelling. Het werk dat hij eerder heeft gedaan is niet helemaal 100%, ik zou graag willen dat hij nog e.e.a. bijwerkt. Volgens site 2 jaar garantie op montage, daar valt het niet goed afsnijden van de folie m.i. ook onder. Daarnaast heb ik nog een kleurenstaal van de folie in huis, hier heb ik 30,- euro borg voor betaald. Deze wil ik graag retourneren en mijn geld terug, maar ik weet niet waar naar toe. Ook dit heb ik gevraagd, ook hier geen reactie op. Wat nu?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag