Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


In maart had ik kaartjes gekocht voor een pretparkl ivm corona kon ik kiezen voor een tegoedbon. Deze bon is geldig tot 1 november. Nu blijkt dat alle weekenden tot 1 november vol zitten om te reserveren. Dus eigenlijk weet ik nu al dat ik mijn tegoedbon niet kan gebruiken om met drie personen naar het pretpark te gaan.
Ik heb het pretpark gemaild met de vraag of ik de kaartjes kon omzetten naar een camping plek waar het bedrag afging, tegoedbon volgend jaar of dat ze konden zeggen welk weekend ik kon komen.

Ik val met astma onder een risico patient voor corona en tevens werk ik als verpleegkundige. Hierdoor heb ik niet gelijk gereserveerd toen de parken open gingen omdat ik eerst duidelijkheid wilde over mijn risico tijdens een parkbezoek.

Het pretpark blijft zeggen dat ze niets voor mij kunnen doen en dat ze mijn teleurstelling begrijpen.

Mag het pretpark in deze bijzondere tijd zich bij dit besluit houden. In maart kon ik echter namelijk niet overzien wat deze beslissing zou brengen met corona of moeten ze me toch tegemoet komen?

Geachte mevrouw,

Of u nu wel of niet tijdig heeft gereserveerd, blijkbaar is de vraag (aantallen kaartjes geldig tot 1 november) groter dan het aanbod.

In dat geval kun u uw geld terugvorderen.

Ik adviseer u om op die grond het geld terug te vragen of u een ander kaartje te geven.

Heeft u nog vragen? Stelt u ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag