Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik kreeg een hoge rekening van Linkedin. Hoe kan ik dit oplossen?

Beste heer, mevrouw,

Tot mijn verbazing zag ik gister avond, dat er €539,88 van mijn rekening was afgeschreven door linkedin. In Oktober 2019 heb ik destijds een account bij hun aangemaakt, zover ik weet was dit gratis. Moest ter verificatie vh account €0,10 cent overmaken, kreeg deze later netjes teruggestort.

Sinds die tijd heb ik nooit een verzoek tot betaling gekregen, is er getracht geld van mijn rekening af te schrijven.

Toen ik dit gister opmerkte, direct getracht de Nederlandse klantenservice (was een 070-nummer) van linkedin te bereiken, ik kreeg gek genoeg een engels sprekend iemand met Indiaas accent aan de lijn. Deze vroeg of ik een computer ter beschikking had, mij anders niet kon helpen. Is mij nooit (zoals je bij normale klantenservice verwacht) gevraagd naar account informatie om samen te kijken waar de incasso vandaan zou komen.
Na te hebben opgehangen, nogmaals de klantenservice te bellen, ik vroeg of diegene ook Nederlands kon werd er direct opgehangen.

Op de app of website van linkedin heb ik nooit iets kunnen terug vinden over een abonnement, betalingen of aanmaningen.

Daarom ook direct daarna mijn account verwijderd.

Na werk vandaag ben ik gaan zoeken, nergens kan ik iets vinden om in contact met linkedin te komen, wel zag ik ineens, na veel zoeken. Dat een linkedin business acc 539,88 per jaar kost a 20,- per maand.

Gezien ik een zorg medewerker ben al ruim 2 jaar bij zelfde instelling werk, geen eigen bedrijf heb of heb gehad, laat staan op een premium account zit te wachten..

Ik zit niet op deze kosten, kopzorgen te wachten, op werk al genoeg drama te verduren, ik vraag mij daarom dan ook af hoe ik dit kan oplossen?!

Met vriendelijke groet,

Matthijs Berkelbach

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag