Stel vraag

Wonen, Buren

Particulier


ik hoop dat ik dit duidelijk kan overbrengen zonder te langdradig te worden.

Begin july heeft mijn moeder een bank gekocht bij i**** helemaal happy de winkel uit wachtend op de bank die kwam ook ging mooi volgens afspraak . Ik heb vaker bij die winkel geshopt dus ik wist ook een bank moet je in elkaar zetten . Dus klussen maar en gelukkig mijn moeder was er blij... mee nog geen week ging er over heen of de hoes begon te verschuiven heel irritant... maar kan gebeuren weer alles nagelopen strakker kon die niet geen schroefjes over.... dus tja moeder best teleurgesteld... ik denk ik waag er een telefoontje aan aangezien ik **** ken als heel coulant vriendelijk dus ik dacht er verder niet over na . .... De medewerker an de tel kwam met het heldere plan een nieuwe hoes op te sturen .... maar nu de goede maat oke fijn maar er zijn maar twee maten nl 2 en 3 zits. Maar goed hoes aangekomen bloed zweet en tranen en voila hoes zat er omheen ... nou en toen ind hetzelde hoes ging schuiven moeder bleef mij bellen ... ik
de winkel weer.... bellen geloof zeker 5 a 6 x ... nou een uhhhh week later mochten we de hoes terug brengen top maar wat dan ... ja mevrouw u kunt dan een nieuwe hoes uitzoeken in alle kleuren die er zijn .... fijn top maar dat is nou het probleem die verschuift ... over en weer uiteindelijk hele aardige mevrouw begreep volledig mijn probleem ... uhh dat zal maar.. waar het omgaat... het geld nee kon niet terug wel een tegoed kaart van ide desbetreffende winkel.... ik was het er al gelijk niet mee eens maar ik geloof dat als ik had gezegd: nee die wil ik niet" hadden ze de dag erop de bank opgehaald en toedeledokie fijne dag nog.... in totaal hebben we omdat we na dat de bank was opgehaald binnen 48 uur die tegoedbon hebbenin de mail.... een week gewacht druk corona dus ik snap t wel..... ongeveer en klein uurtje voor dat je iemand aand e lijn hebt... hele verhaal weer reff nr dat is handig nl.... uiteindelijk werd het een dossier nummer ...ze beloofden van alles- terug bellen- komt goed ...wat vervelend ...blalalal nu in total 4mand later heeft me moeder en geen bank ook geen tegoedbon en wij een telefoon rekening die nou ja dat maakt me niks uit maar ik heb me geld terug geeist (ja me moeder dan he ) en weet je wat ze doen net als frank visser .... dit is wat ik u kan aanbieden meer is er niet mogelijk we verbeken de verbinding fijne dag....... nou wat gaat er mis hier vanaf begin is het artikel niet goed dan kan ik toch... gebruikt of geschroefd of wat dan ook wel gewoon netjes uiteraard was de bank ... (vergeet nog dat ze de bank ook 2 weken kwijt waren dus tja daar wachten we nu op aldus de winkel ....) ... Is het dan zo gek dat we gewoon het geld op zijn minst terug willen of moeten we ons eigenlijk af laten schepen ( plus dat me moeder uiteraard een nieuwe andere bank moest kopen want ja stond zo kaal ) Wie kan ons iets vertellen ???

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag