Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Ik heb via hollandsnieuwe een abbonement voor een telefoon aangevraagd. Ik kwam niet door de kredietcheck heen en moest van hen contact opnemen met experian, zij die de kredietcheck uitvoerde. Ik moest mijn gegevens op vragen en hier uit bleek niet ik,maar de vorige bewoner op dit adres een wanbetaler.
Volgens expedian kon ik met dit bewijs naar hollandsnieuwe gaan, maar ondanks dit formulier waar zwart op wit staat dat ik geen wanbetaler ben, kan ik geen abonnement afsluiten.
Hier komt bij dat, behalve knp,alle andere bedrijven die telefonie aanbieden bij experian de kredietcontrole uitvoeren.
De negatieve melding op mijn adres blijft volgens experian 8 jaar staan.
Ik wil dit niet!!wat nu? ben ik genoodzaakt klant van kpn te worden? mag dit zo maar wat experian doet?
Volgens expedian kon ik met dit bewijs naar hollandsnieuwe gaan, maar ondanks dit formulier waar zwart op wit staat dat ik geen wanbetaler ben, kan ik geen abonnement afsluiten.
Hier komt bij dat, behalve knp,alle andere bedrijven die telefonie aanbieden bij experian de kredietcontrole uitvoeren.
De negatieve melding op mijn adres blijft volgens experian 8 jaar staan.
Ik wil dit niet!!wat nu? ben ik genoodzaakt klant van kpn te worden? mag dit zo maar wat experian doet?
Beste,
Dit lijkt mij een administratief en bureaucratisch probleem waar u de dupe van bent/wordt.
Misschien is het handig als u de Krediet-Checker verzoekt om zelf contact op te nemen met de provider en de wijziging door te voeren. Nu hebben ze dit aan u over gelaten, zo te zien. Wat ook kan is dat u gewoon blijft proberen om de juiste persoon aan de lijn te krijgen bij de provider, die wel in staat is de wijziging door te voeren. Dit zal vaak de financiƫle afdeling zijn. Die zijn er gewoon hoor. Want nu wordt u heel onredelijk behandeld.