Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb van mij en mijn dochter een portretfoto laten maken voor vaderdag 2012. Toen ik thuis kwam constateerden wij dat de bewerking die op de foto gedaan was dat ik heel oranje was. We zijn terug gegaan naar de winkel en hebben een meer natuurlijke foto gevraagd. Twee weken later hebben ze een nog oranjere foto gemaakt. We hebben nu nogmaals benadrukt dat de foto meer natuurlijk moet zijn. De fotograaf klaagde dat hij geld aan het verliezen was maar gaat ons deze week toch nog een foto geven. Vraag: Als de foto nog steeds niet minimaal normaal is en als ik nog steeds niet tevreden ben, is de winkel verplicht mij van de service te voorzien om de foto naar mijn smaak te maken. Ik voel me ongemakkelijk bij deze situatie want het was slechts een vaderdagcadeautje en het duurt al langer dan het zou moeten duren.

In een geval als dit mag u herstel vragen, in de vorm van een nieuwe foto. Leidt dat niet tot resultaat, dan mag u de overeenkomst ontbinden. U mag de foto's dan natuurlijk niet houden maar u hoeft de fotograaf ook geen geld te betalen. Hebt u dat inmiddels toch gedaan, dan kunt u uw geld in principe terug vragen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

Dank je wel.



Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag