Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


ik heb op 23 mei 2020 een topper besteld bij beddenreus in Uden. Deze heb ik op 9 juni 2020 opgehaald en heb er die nacht meteen op geslapen. De topper lag niet lekker maar ik dacht dat ik moest wennen aan het matras. Maar de topper vormde naar mijn lichaam maar komt niet meer terug in de vorm. Dus mijn matras is een grote frot. Ik heb contact gezocht met de winkel. Hun adviseerde mij om contact op te nemen met de klantenservice. zo gezeg zo gedaan. Je krijgt een bandje met de mededeling hoelang het duurt voordat je een medewerker krijgt te spreken. Ze geven aan dat het 2 minuten en 15 seconden duurt. Echter duurt dit wel ietsjes langer. ruim 45 minuten. Dan krijg je iemand aan de lijn en vraagt ofdat we foto's kunnen maken ivm corona kunnen ze niemand langsturen wat ik volkomen begrijp. Dus wij hebben netjes foto's gemaakt en naar hun gemaild. Ze wilde tocht graag langs komen en wel op 8 juli. Het was toen nog maar 12 juni. Dus wij gebeld of dat dit niet eerder kon. Nee dit kon absoluut niet eerder. Toen hebben we gevraagd ofdat we ons geld terug konden krijgen nee dit ging niet want we hadden de topper in de winkel gekocht. Als we dit nu online hadden besteld dan kon het wel. Nu is mijn vraag wat zijn mijn rechten? Ze willen het matras ophalen en dan ben ik mijn geld kwijt????

Als de matras niet aan uw verwachtingen voldoet of deze deugt niet dan heeft u recht op een nieuw matras. Geld terug gaat inderdaad niet zomaar. De winkel zal daar spoedig zorg voor moeten dragen. Het lijkt me wel erg lang dat ze pas op 8 juli langskomen. U hoeft dit niet te accepteren en aangeven dat u bv het matras komt brengen desnoods op hun kosten of tegen een compensatie. U bent uw geld niet kwijt als het matras wordt opgehaald. Komt u er samen niet uit en ontstaat er een juridisch geschil, neemt u dan desgewenst direct contact met mij op voor overleg.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag