Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Ik heb mijn internet abonnement opgezegd per aangetekende brief.
Deze internetprovider zegt niets te hebben ontvangen.
Ik wil graag weten of de opzegtermijn nu ingaat in dit geval.
Deze internetprovider zegt niets te hebben ontvangen.
Ik wil graag weten of de opzegtermijn nu ingaat in dit geval.
Als het goed is, kunt u via www.tracktrace.nl nagaan of de aangetekende brief is aangeboden of niet en in ontvangst is genomen of niet. Ik adviseer u dat eerst te controleren en mij hierover in te lichten. Als u meer informatie of hulp wil, verneem ik dat graag.
Reactie van de vraagsteller
Heb ik nagegaan via tracktrace en de brief is bezorgt.
Dan gaat de stelling van de provider niets otnvnagen te hebben niet op. Als u op correcte wijze tegen de juiste termijn hebt opgezegd is die opzegging derhalve rechtsgeldig.
Reactie van de vraagsteller
Dan weet ik genoeg,bedankt