Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
U heeft de goede stappen ondernomen. U kunt er voor kiezen het apparaat terug te sturen of zelf terug te brengen. Wat van belang is, is dat u een bewijs heeft dat u het apparaat heeft teruggegeven. Als u daarna niet het aankoopbedrag en eventuele schadevergoeding terug krijgt, kunt u daarvoor een deurwaarder benaderen of een procedure starten via een wellicht aangesloten geschillencommissie, of een advocaat of jurist.
Reactie van de vraagsteller
Hallo Bart
Ik heb de brief inmiddels gestuurd (aangetekend) naar het hoofdkantoor. Dit was de brief voor otnbinding, die volgde na de eerste brief voor de oplossing. Block heeft vanmiddag mijn voicemail ingesproken, en aangegeven het niet eens te zijn met mijn brief. Volgens hun is er meerdere malen contact met mij opgenomen en ben ik in de winkel geweest. Ik ben door block 1 keer benaderd (telefonisch) met de vraag de reparatierapporten af te geven in de winkel. Dit heb ik gedaan waarna ik dus niets meer heb gehoord. Ik ben dus niet meerdere malen benaderd. Ik probeerde de block terug te bellen, maar zij waren al gesloten. Dit ga ik morgen dus opnieuw doen. Ben benieuwd wat zij te melden hebben. Mocht dit gesprek op niets uitlopen, dan zal ik zeker mijn rechtsbijstand inschakelen om te zorgen dat de koop alsnog ontbonden wordt, zoals ik in de aangetekende brief gevraagd heb. Ik heb nooit schriftelijke reacties gehad, alleen tot nu toe 2 keer een telefoontje.