Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Ik heb een meubelzaak. een klant besteld bij mij gordijnstof. Ik kreeg een briefje met de maten. en ik heb mijn atelier gevraagd de meters uit te rekenen.Nu heeft de klant begin maart de stof ontvangen. ze gaat er zelf gordijnen van maken.ik heb gemeld dat ze het zelf beter kan uitrekenen omdat iedereen andere maten hanteert. En in mei komt ze dat ze 3m over heeft. of ik het bedrag even wil betalen van de stof. nu wil ze dat ik kom kijken.maar als er in de stof geknipt is, kan ik het niet meer retour nemen. mijn stofleverancier ook niet.kan dit zomaar nu nog? Na zo'n lange tijd. Dat moet toch binnen 14 dagen?

De hoeveelheid die nodig is bij het maken van gordijnen hangt van vele factoren af. Tegelijkertijd kan het zo zijn dat drie meter wel erg veel is, maar dat hangt af van de totale hoeveelheid stof die is besteld. Ik kan mij voorstellen dat het in het belang van de klant is dat de benodigde hoeveelheid stof wat ruim wordt gecalculeerd.

Zoals ik het nu zie hoeft u de stof niet retour te nemen en hoeft u de klant niets terug te betalen.

Beoordeel dit antwoord:


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag