Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Ik heb een Belgisch bedrijf kozijnen laten plaatsen hier is een geschil ontstaan

Ik heb foto's als bewijs dat het werk wat verricht is niet goed is.

Mijn kozijnen zijn beschadigd en we hebbe nheen en weer gemaild.
Waarop het bedrijf reageerd als je zo ontevreden ben komen we alles uitbreken en krijg jij je centen terug.

Nu ben ik hier op in gegaan en heb ik hier akkoord opgegeven.
Dit omdat we niet tot oplossing komen
Echter krabbel hij nu terug op zijn email.

En geef hij aan dat ik toch alles moet betalen.
Nu heb ik foto's en alle mails als bewijs.

Is dit voldoende om dit akkoord af te dwingen.

Ik heb meerdere mails waar ik een voorstel heb gedaan ook de gebreke in kwestie heb aangegeven.

Om een voorbeeld te geven hij heeft in mijn badkamer vensterbank geplaatst echter is die gebroken in gezet.
Vervolgens geeft hij aan dat het is opgeleverd. Terwijl bijna al mijn ramen beschadigingen hebben

En het bedrijf heeft niet geantwoord dat zij kosteloos herstel zouden
uitvoeren? Hoe wilt u de afspraak afdwingen? Een gerechtelijke procedure kost veel tijd en geld.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag