Particulier
mvg
Ik adviseer u bij de verzekeraar een klacht aan diens directie te richten, zo u dat nog niet gedaan heeft. Daarin zou ik verwijzen naar de intrekkingen van de machtiging, de 4 brieven en het telefoongesprek (met opgave van data). Ik zou de brieven in kopie bij de klachtbrief voegen en deze aangetekend versturen. Wordt daarop niet binnen 2 weken door de verzekeraar gereageerd, dan adviseer ik u uw klacht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KIFID: zie www.kifid.nl) in te dienen. Daarbij zou ik dan ook de bovengenoemde intrekkingen en brieven en het telefoongesprek meenemen. U kunt eventueel in de directieklacht reeds naar dit klachteninstituut verwijzen. Heeft u nader advies of ondersteuning nodig, dan kunt u eventueel een van de juristen van deze site met de specialisatie verzekeringsrecht benaderen.
Reactie van de vraagsteller
dank u voor uw reactie