Stel vraag

Particulier


hoi.we hebben al 3 intrekking machtiging kaarten,4 brieven en 1 boze telefoon gedaan naar een verzekeraar.maar ze bijven afschrijven zonder rede van opgaaf.ook reageren ze niet op onze brieven.dit gaat al +-10 maand lang zo terwijl we al 10 maand lang het huis verkocht hebben.als we bij u lid worden kunt u er dan wat mee? of zegt u nee dit is achteraf en had je al eerder bij ons lid moeten zijn?
mvg

Ik adviseer u bij de verzekeraar een klacht aan diens directie te richten, zo u dat nog niet gedaan heeft. Daarin zou ik verwijzen naar de intrekkingen van de machtiging, de 4 brieven en het telefoongesprek (met opgave van data). Ik zou de brieven in kopie bij de klachtbrief voegen en deze aangetekend versturen. Wordt daarop niet binnen 2 weken door de verzekeraar gereageerd, dan adviseer ik u uw klacht bij het Klachteninstituut Financiƫle Dienstverlening (KIFID: zie www.kifid.nl) in te dienen. Daarbij zou ik dan ook de bovengenoemde intrekkingen en brieven en het telefoongesprek meenemen. U kunt eventueel in de directieklacht reeds naar dit klachteninstituut verwijzen. Heeft u nader advies of ondersteuning nodig, dan kunt u eventueel een van de juristen van deze site met de specialisatie verzekeringsrecht benaderen.

Beoordeel dit antwoord:

Reactie van de vraagsteller

dank u voor uw reactie


Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag