Consument, Verzekering, Schade
Zakelijk
Hoe krijg ik van een dropshipper mijn geld terug als ze het verkeerde artikel leveren?
Online een artikel besteld. Een linnen kledingstuk. Webshop levert een polyester kledingstuk van hetzelfde type, maar met totaal ander dessin. En dus niet van linnen. Te laat in de kleine lettertjes gekeken en gezien dat retourzendingen op eigen kosten naar China moeten.
Mail gestuurd naar dropshipper en diverse mails terug ontvangen waarin zij doen alsof ik eenzijdig "het contract" wil verbreken. Ze boden eerst 20% korting. Toen 30%. Nu al 40%. En ze blijven volhouden dat ik het artikel op mijn kosten naar China terug moet sturen.
Wat is mijn recht? En hoe haal ik het?
Met vriendelijke groet,
Mail gestuurd naar dropshipper en diverse mails terug ontvangen waarin zij doen alsof ik eenzijdig "het contract" wil verbreken. Ze boden eerst 20% korting. Toen 30%. Nu al 40%. En ze blijven volhouden dat ik het artikel op mijn kosten naar China terug moet sturen.
Wat is mijn recht? En hoe haal ik het?
Met vriendelijke groet,