Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Hoe krijg ik telefoon terug?
Ik heb mijn telefoon na val schade te reparatie aangeboden via de site van Samsung. Ze zijn hem keurig wezen halen en zou zoals verbeeld op de site na 3 dagen terug krijgen. De reparatie is al betaald €215 maar na 2 weken heb ik nog mijn telefoon niet terug. Meerdere malen contact gehad met Samsung maar die ondernemen geen stappen en doen niets voor je als klant. Ook geprobeerd om met het reparatie bedrijf (Dynafix) contact te leggen maar die beantwoorden de telefoon niet je staat 20 min in de wacht @45 cent maar nemen niet op. Ook op
e-mails reageren ze niet. Wij kopen vast maar wat kunnen we hier nog aan doen. De telefoon is 1 mnd oud en heb er genoeg voor betaald, hoe krijg ik mijn eigendom terug?
e-mails reageren ze niet. Wij kopen vast maar wat kunnen we hier nog aan doen. De telefoon is 1 mnd oud en heb er genoeg voor betaald, hoe krijg ik mijn eigendom terug?