Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Hoe krijg ik mijn geld terug?

Ik heb op 30-03-2022 schoenen besteld bij Webshop van het bedrag "236,75". De schoenen heb ik ontvangen op 09-04-2022.
Ik heb de schoenen gepast in huis en de maat was niet goed. Ik heb een retour proberen aan te melden maar ze wilden dat niet doen.
Ik heb aangeboden om een andere schoen te kopen op de website als deze retour mocht. Dat mocht ik heb nieuwe schoenen besteld van het bedrag "388,70". Toen ik deze schoenen besteld had kreeg ik bericht dat hij de retour niet wilt accepteren omdat er op "gelopen" is.
Dit is tevens niet waar alleen om te passen wat mijn recht ook is. Nu heb ik de andere schoenen ook geannuleerd en krijg ik het geld terug wordt vermeld maar van de andere schoenen heb ik nu geen schoen en geen geld. En ik wil graag mijn geld terug kunnen jullie mij helpen?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag