Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Hoe krijg ik geld terug van Amazon.nl?
Paar weken geleden heb ik een iPhone besteld alleen was dit de verkeerde. Ik heb daarna weer een besteld en een voor mijn vriendin maar toen kwamen we erachter dat het weer de verkeerde gb aantal was. We hebben toch gekozen om ze terug te sturen en dan te wachten op de terugbetaling alvorens een nieuwe te kopen.
Nu was het al gezeik met de retour label dat het alleen via PostNl kon ( vind ik niet fijn heb ik slechte ervaring mee) toen ik de retour labels had uitgeprint kreeg ik ineens een mail dat mijn account geblokkeerd is vanwege “ het schenden van de voorwaarden”. Ik heb de mail pas gezien na de producten op de post te hebben gedaan. Naar een week lang mailen krijg ik eigenlijk alleen een standaard e-mailtje terug dat ik 2 weken moet wachten op vragen, wordt niet op in gegaan en als ik bel zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen.
Ik ben nu ruim 2 weken verder en heb nog steeds geen geld terug of contact hierover gehad.
Volgens de trackntrace is hij bij hen afgeleverd en je ziet aan het gewicht ook dat het geen leeg pakketje betreft .
Het gaat om een bedrag van ca 3600,- dus vind het wel te erg zo.
Nu was het al gezeik met de retour label dat het alleen via PostNl kon ( vind ik niet fijn heb ik slechte ervaring mee) toen ik de retour labels had uitgeprint kreeg ik ineens een mail dat mijn account geblokkeerd is vanwege “ het schenden van de voorwaarden”. Ik heb de mail pas gezien na de producten op de post te hebben gedaan. Naar een week lang mailen krijg ik eigenlijk alleen een standaard e-mailtje terug dat ik 2 weken moet wachten op vragen, wordt niet op in gegaan en als ik bel zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen.
Ik ben nu ruim 2 weken verder en heb nog steeds geen geld terug of contact hierover gehad.
Volgens de trackntrace is hij bij hen afgeleverd en je ziet aan het gewicht ook dat het geen leeg pakketje betreft .
Het gaat om een bedrag van ca 3600,- dus vind het wel te erg zo.