Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Hoe krijg ik geld terug defecte wasmachine?

Op 6 november kocht ik een wasmachine in de winkel.
Deze zou op 10 november geleverd worden, ik heb daarvoor een dag vrij genomen en inderdaad stonden ze in de middag voor de deur. Bij het uitpakken (buiten) bleek deze kapot te zijn en is toen gelijk weer de vrachtwagen ingegaan.
Men zei dat ik maar een nieuwe moest bestellen, wat ook later telefonisch werd bevestigd toen ik klantenservice belde.
Heb dezelfde middag weer een nieuwe gekocht en dus weer betaald, welke de 13de is afgeleverd.
Nu zit ik nog steeds op mijn geld van de eerste wasmachine te wachten.
Heb al meer als 10 keer naar klantenservice gebeld, maar zonder resultaat.
Heb wel op 25 november een creditfactuur ontvangen per mail. Daar stonden echter niet de bezorgkosten op; weer gebeld hiervoor; kreeg de 27ste daar een creditfactuur van en dit hebben ze een dag later wel teruggestort.
Maar tot op heden niet de kosten van de wasmachine zelf, ook ik zit dringend op mijn geld te wachten, zeker in deze periode.
Volgens de landelijke regels moet men dit binnen 14 dagen teruggestort hebben. Wat kan ik nu nog doen?
Als ik klantenservice bel krijg ik elke keer te horen we geven het door.

Goedemiddag,

Vervelende situatie waar u mee te maken hebt. U kunt een sommatiebrief sturen waarin u terugbetaling eist binnen een redelijke termijn. FerLei Legal zou u hierbij kunnen ondersteunen. Indien u hierbij hulp nodig heeft, neem gerust vrijblijvend contact op.

Gr,

Dhr. mr. S. Leito
FerLei Legal
06-49175526

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag