Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Hoe kan ik de kosten verhalen??
Heeft u van KLM iets op papier (of per mail) te horen gekregen?
Afgaande op uw verhaal lijkt het er op dat u verkeerd bent geïnformeerd door KLM. Als u door iemand van KLM verkeerd geïnformeerd wordt en u van deze informatie uit mocht gaan zou dat de grond voor vergoeding kunnen zijn.
Normaal gesproken wordt er in dergelijke gevallen naar alle omstandigheden van het geval gekeken. Had u bijvoorbeeld zelf via de website van Rijksoverheid kunnen zien dat een PCR test wel nodig was? Maar als KLM u iets toegezegd heeft (ook qua de eventuele vergoeding) kan dat op zichzelf al voldoende grond zijn voor vergoeding.
Daarmee lijken ze zelf al aan aan te geven dat zij een fout hebben gemaakt en zich verantwoordelijk achtten. Heeft u nadien nog iets van KLM gehoord?
U kunt vrijblijvend contact met mij opnemen als u nog vragen heeft of de zaak wilt bespreken.