Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Hallo
ik heb onlangs een mobiel telefoon abonnement afgesloten
nu hebben ze bij het opstellen van het contract een foute achternaam ingevoerd en hebben ze gezegt dat ze dat recht zouden trekken. Nu is ondertussen het bedrag van mijn rekening afgeschreven onder mijn eigen achternaam maar op het contract staat dus de foute van de wijziging heb ik geen vermelding gehad. Naar mijn idee is het contract wat ik dus ondertekend heb ongeldig? en moet er dus een nieuw contract komen klopt?
graag uw advies
ik heb onlangs een mobiel telefoon abonnement afgesloten
nu hebben ze bij het opstellen van het contract een foute achternaam ingevoerd en hebben ze gezegt dat ze dat recht zouden trekken. Nu is ondertussen het bedrag van mijn rekening afgeschreven onder mijn eigen achternaam maar op het contract staat dus de foute van de wijziging heb ik geen vermelding gehad. Naar mijn idee is het contract wat ik dus ondertekend heb ongeldig? en moet er dus een nieuw contract komen klopt?
graag uw advies
Beste vraagsteller,
als de achternaam spelling fout is en er dus niet een geheel andere achternaam op het contract staat, is het contract gewoon geldig. Het is een klein foutje, dat echter wel moet worden hersteld ivm de incasso.