Zakelijk, Arbeid, Schade
Particulier
Beste, Kennelijk heeft de camping eigenaar de zaak aan een incassobureau uit handen gegeven en wil / kan dit niet meer terug draaien. Je wilt de huur wel betalen begrijp ik dus dat zou ik dan ook maar doen om extra kosten te voorkomen. Ik zou het incasso bureau schriftelijk over het gebeuren informeren met een kopie aan de campingeigenaar. In die brief leg je dan ook uit waaron je niet bereid bent de incassokosten te betalen.Succes ermee.
Reactie van de vraagsteller
dit alles heb ik gedaan maar die gooien alles in de wind en daar komt bij dat ik met de eigenaresse had gesproken en die mevr zou alles terug draaien, maar nu hebben ze (de medewerkers) al de heg weggezaagd en de schuur afgebroken, kan dit zomaar? ik heb bewijs dat ik in 2011 betaald heb weliswaar op het eind ivm, ik wou weten wat ze gingen doen, ook daar heeft deze mevrouw mij bedrogen en mij op het verkeerde been gezet, ik had de rijdende rechter al in geschakeld en die heeft mevr ook gebeld waarop het volgende antwoord is gegeven ; wij hebben helemaal geen probleem en dat lossen wij samen wel op ? ik had beide partijen een aangetekende brief gestuurd en tot op heden geen reactie heeft u tijd, voor het proces op te pakken, maar is er wel een kans om het terug te draaien?
en wat heeft u dan (mocht u het willen doen) allemaal nodig?
kan ik zelf iets anders doen dan dit ?
Mij is niet helemaal duidelijk of u voor het jaar 2012 wel betaald heeft maar geen factuur heeft ontvangen, of nog helemaal niet heeft betaald.
In het eerste geval is het belangrijk dat u kunt bewijzen dat u heeft betaald, bijvoorbeeld met een bankafschrift. In het tweede geval zou ik gewoon betalen, u weet welk rekeningnummer en het bedrag houdt u gewoon gelijk aan dat van vorig jaar. Dan hebt u aan uw verplichtingen voldaan en kunnen ze inderdaad niet zomaar uw plek aan een ander geven of heggen en schuren weghalen. Omdat u al schriftelijk (aangetekend) e.e.a. heeft gemeld, staat u denk ik ook sterk in een eventuele rechtszaak. Aan het incassobureau moet u aangeven dat u al heeft betaald.