Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


goedendag, ik heb een simkaart besteld bij simpel en deze per post ontvangen maar niks getekend.wilde deze simkaart activeren maar de site was geblokkeerd en kwam erachter dat het helemaal niet goed zit bij simpel ze hebben veel problemen.
dus niets getekend en niets geactiveerd alleen een eerste betaling via ideal gedaan en vakje aangevinkt voor een automatische incasso.
Zit ik nu aan het contract vast ?

Op het moment dat u een produkt besteld gaat u een overeenkomst aan. Als het bedrijf levert is in beginsel aan de overeenkomst voldaan door de wederpartij en rest alleen nog de betaling maar die heeft u ook al verricht. Als de levering niet naar uw wens is dan kunt u het bedrijf dat kenbaar maken; u moet hen de gelegenheid geven alsnog te leveren of uw klacht naar behoren af te handelen. Pas als nakoming tijdelijk of blijvend onmogelijk is (in geval van tijdelijk geldt dan dat niet binnen een redelijke termijn kan worden voldaan) dan kunt u de overeenkomst ontbinden en uw geld terug eisen. Ik raad u aan altijd internet te raadplegen, vooral de consumentensites, eer u welk produkt dan ook koopt bij wie dan ook (Radar, Kassa et.). het is bekend dat een aantal bedrijven niet naar behoren functioneert en daar kunt u dan vooraf uw voordeel mee doen.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag