Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Goedemiddag hee/mevrouw,
Door problemen met de vorige orthodontist van mijn dochter waar aardig wat fout is gegaan, wil ik nu op advies van de nieuwe orthodontist een klacht tegen de vorige praktijk/orthodontist indienen. Heb me laten vertellen dat ik een aangetekende brief naar ze moet opsturen, maar graag zou ik van u willen weten wat schrijf ik in zo een brief? En hoe gaat het in zijn werk.
Mvg
Door problemen met de vorige orthodontist van mijn dochter waar aardig wat fout is gegaan, wil ik nu op advies van de nieuwe orthodontist een klacht tegen de vorige praktijk/orthodontist indienen. Heb me laten vertellen dat ik een aangetekende brief naar ze moet opsturen, maar graag zou ik van u willen weten wat schrijf ik in zo een brief? En hoe gaat het in zijn werk.
Mvg
U dient te formuleren waarom u hem aansprakelijk stelt, wat de schade is en wat u eist van hem.
Wat er volgens u en wellicht een opinie van een andere professional fout is gegaan. Wat de juiste behandelwijze was geweest die van een gemiddeld professional verwacht had moeten worden. Dat hij dus heeft wan-gepresteerd en uw dochter nu schade lijdt voor welke schade u hem aansprakelijk houdt. Dat u nu geen fiducie meer heeft in een juiste afloop van een herstelbehandeling en dat u zich gehouden voelt een andere professional te benaderen die op zijn kosten de fout hersteld.