Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geschil met paardenpension klant

Covid pensionklant gesommeerd niet te komen op piekuren op stal ivm besmetting, alleen in overleg na piekuren haar 2 paarden verzorgen. Klant komt op de 2e dag na positieve covid test toch op stal, waarna ik haar aansprak op veiligheid rest van de pensionklanten niet te komen tijdens deze uren. De Covid pensionklant verkeerde in no speaking terms voor 1,5 week en negeerde de staleigenaar volledig. Daarop heb ik, staleigenaar een app bericht gedaan, in het kader persoonlijk belang en bedrijfsbelang er 2 keuzes zijn, of met elkaar om de tafel, of een andere stal zoeken per 1-2-2022., de melding was dat er geen opzegtermijn geldig is bij eerder vertrek. De covid pensionklant is 11 jan 2022 vertrokken zonder daar melding van te doen, schriftelijk of mondeling, voor de stal een aanname ??? Echter stond er een dierenartsrekening open van 98,99 euro die nog voldaan moest worden aan ondergetekende. Waarop wij nu een ingebrekestelling hebben ontvangen met het bedrag pensionstalling vanaf 11 januari 2022/ 31 januari 2022, klant beroept zich nu op een noodgedwongen vertrek per 11 januari 2022. Er zullen verdere sancties volgen als wij het bedrag van 322,44 euro niet gaan voldoen. Heel graag uw advies, nogmaals geen opzegging ontvangen, 2,5 jaar nota's voldaan waarvan afschriften.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag