Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Geld verhalen bij fraude

Ik heb een half jaar geleden een aankoop gedaan bij het BEDRIJF. Nu heb ik mijn goederen nog niet ontvangen, maar wel al mijn geld kwijt.
Het bedrag bedraagt nu €21.000. Het hoorde oorspronkelijk veel lager te zijn, hier heb ik ook allemaal bewijzen van. Wat ik weet over de personen, is dat zij in het buitenland wonen. Ik heb ook al contact genomen met het BEDRIJF, maar die kan niks voor me betekenen. Het genoemde bedrag is zo hoog, omdat er verschillende fouten waren gemaakt bij het bedrijf waar ik het besteld had, en tijdens de verzending moest er nog belasting en andere dingen betaald worden. Tot op heden heb ik niks ontvangen en wil ik natuurlijk afzien van me aankoop of me goederen ontvangen. Nu heb ik nog contact met het bedrijf alleen moet ik een bepaald soort kosten betalen die nergens mee van doen hebben en een refund kunnen hun niet doen zeggen ze. Eerder in contact kon het wel maar na ik er op stond dat ik al me geld terug wilde niet meer. Wat ik in bezit heb is alle contact met de verkoper van het BEDRIJF en op WhatsApp, de betalingen, de verschillende adressen en de namen. Dit is het even in het kort uitgelegd, als u wilt kan ik natuurlijk ook het gesprek sturen wat op Whatsapp gedaan is dan zult u het beter snappen. Nu weet ik niet hoe het zit met de kosten bij jullie, graag zou ik daar ook meer over te weten komen.

Ik hoop dat is alvast een kleine inbeelding geeft aan wat voor probleem ik heb, en graag zie ik een reactie tegemoet komen.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag