Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Geld terugkrijgen na slecht gedane klus

Via werkspot hebben wij een bedrijf een lekkage op ons platte dak laten repareren, door kantstroken en loodslabben te vervangen. We hebben direct na afloop contant betaald. Kort daarna bleek dat ze heel slecht werk hadden geleverd. Allerlei fouten en bovendien niet eens met het juiste materiaal gewerkt. De lekkage was ook niet verholpen. Toen we hierover klaagden, was het ineens moeilijk contact krijgen. En werd ons verteld dat het ook eigenlijk een heel gekke klus was waarmee de lekkage niet verholpen kon worden en er daarom ook geen garantie op zat (alleen als we hen het hele dak zouden laten vervangen). Vooraf werd hier niets van gezegd.
In de tussentijd heeft iemand anders de fout hersteld. Maar het klusbedrijf zegt nu dus dat zij de kans hadden moeten krijgen het te herstellen.
Wij hebben 0 vertrouwen in deze partij en willen gewoon ons geld (deels) terug, maar weten niet hoe. Behalve dat ze mondeling en via app hebben gezegd: niet goed, geld terug. En op hun werkspot profiel staat dat ze garantie bieden.

Weet iemand of we enige rechten hebben op basis van de toezeggingen die ze mondeling en per Whatsapp hebben gedaan? En hoe deze rechten te verhalen zijn bij een bedrijf dat nooit opneemt en soms reageert op Whatsapp?

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag