Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Geld terug van verkoper?
Ik heb een aankoop gedaan. Er was toen een actie dat bij een bepaald bedrag, men een gratis artikel ontvangt. Ik heb mijn aankoop dus in 2 delen gedaan zodat ik twee artikelen cadeau krijg. Beide bestellingen waren tegelijkertijd geplaatst, en zouden tegelijkertijd zijn verstuurd. Tot op heden heb ik deze artikelen niet ontvangen, de verkoper weigert om deze alsnog te versturen of mij geld terug te geven. De verkoper geeft aan dat beide artikelen op hetzelfde dag en tijd zijn geleverd, maar dat is niet waar. Ik heb niks ontvangen. De verkoper geeft aan dat er iets fout is gegaan. Nu heeft de verkoper besloten dat hij alleen voor 1 artikel het bedrag terug betaald en voor de andere bestelling wil de verkoper dat ik bij mijn bank de betaling terugdraai. Ik heb met Ideal besteld en kan het geld niet terugdraaien.
Ik heb veel geprobeerd om een advocaat een brief te laten schrijven, maar zij vragen allemaal tussen 200 en 300 euro. Het factuurbedrag is 600 euro. Dan ben ik zeker de helft van mijn geld kwijt.
Wat kan ik doen zodat de verkoper mijn bestelling terugbetaald? Zijn er andere mogelijkheden, aangezien de verkoper zelf accepteer dat er iets fout is gegaan met de verzending, maar willen alleen het laagste factuurbedrag betalen en het andere factuurbedrag ben ik kwijt.
Ik heb veel geprobeerd om een advocaat een brief te laten schrijven, maar zij vragen allemaal tussen 200 en 300 euro. Het factuurbedrag is 600 euro. Dan ben ik zeker de helft van mijn geld kwijt.
Wat kan ik doen zodat de verkoper mijn bestelling terugbetaald? Zijn er andere mogelijkheden, aangezien de verkoper zelf accepteer dat er iets fout is gegaan met de verzending, maar willen alleen het laagste factuurbedrag betalen en het andere factuurbedrag ben ik kwijt.