Consument, Verzekering, Schade
Particulier
Geld terug ondeugdelijke werkzaamheden riool?
Wij hadden in ons nieuwe huis een probleem met de riolering/afvoer. De wc beneden en de gang stonden steeds blank, dus met spoed een loodgieter gebeld. Via de site een telefoonnummer gebeld en al vrij snel werd ik door de loodgieter zelf teruggebeld om de afspraak voor diezelfde dag in te plannen. Deze meneer moest met een spiraal het riool in, uiteindelijk wel 14 meter, en gaf een prijs per meter. Uiteindelijk ruim € 1177 lichter, probleem niet verholpen, zou een gemeentelijk probleem zijn waar dus ook de rekening naartoe kon, er zou een verzakking zijn en een camera inspectie was nodig. Het telefoonnummer onbereikbaar, terwijl ze zouden bellen om terug te komen met camera.
Dag later zelf een erkend bedrijf ingeroepen, zij zochten op de juiste plek en hebben ‘s avonds voor een veel degelijker bedrag het probleem (verstopping) verholpen.
Welke stappen kunnen wij nu ondernemen om ons geld terug te krijgen?
Dag later zelf een erkend bedrijf ingeroepen, zij zochten op de juiste plek en hebben ‘s avonds voor een veel degelijker bedrag het probleem (verstopping) verholpen.
Welke stappen kunnen wij nu ondernemen om ons geld terug te krijgen?