Stel vraag

Consument, Verzekering, Schade

Particulier


Geld terug na retourzending aankoop

Hieronder een samenvatting van alle acties die we al hebben genomen:
- 07/01/2024 fiets gekocht
- 13/01/2024 fiets teruggebracht bij de winkel en retour bon gekregen maar geen geld werd op onze rekening gestort, terwijl op de website staat dat "Retourneert u uw product in de winkel dan krijgt u uw aankoopbedrag meteen terugbetaald".
- Volgens de medewerker moest het via het hoofdkantoor geregeld worden en het zou binnen 5 werkdagen op onze rekening staan.
- 22/01/2024 naar de winkel gebeld en we worden gevraagd een email te sturen met het retourbewijs. Volgens het antwoord op de e-mail, moesten we tussen 1-4 dagen het geld terug krijgen op onze rekening.
- 26/01/2024 mijn man heeft weer de winkel gebeld want het geld ontbreekt nog. De medewerker zei dat het geld op dezelfde dag zou zijn teruggestort.
- Het is nu 29/01/2024, dus meer dan 3 weken dat we de fiets terug hebben gebracht.

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag