Stel vraag

Zakelijk, Arbeid, Schade

Particulier


Geachte jurist,

Ik heb afgelopen november een glasvezelabonnement afgesloten bij een provider ivm een verhuizing naar een nieuwe woning. Als streefdatum heb ik hierbij 24-12-2012 aangegeven. Echter zijn we nu al ruim 2 maanden verder en is er nog niks bij mij geinstalleerd, met als gevolg dat wij al die tijd al zonder tv, telefonie en internet zitten. Hierover meedere malen contact gehad met de provider, telkens hoor ik dat het is uitbesteed en ik gewoon moet wachten. Is er een mogelijkheid om onder overeenkomst met de provider uit te komen? Ik ben namelijk van mening dat zij in gebreke blijven, maar als ik dit bij hen aan geef wordt er doodleuk gezegd dat wanneer ik beeindiging wens mij dit 200 euro gaat kosten?!

U moet de provider in gebreke stellen en een termijn gunnen. Daarna een verzuimbrief sturen en dan ontbinden als er blijvend niet wordt nagekomen. Kijkt u wel even in uw overeenkomst op welke bepalingen uw provider zich kan beroepen bij het niet (tijdig) leveren van de diensten.

Beoordeel dit antwoord:

Gratis antwoord op juridische vraag

Stel vraag